Never Gunna Dance Again Like I Dance With You


Devil-may-care Whisper Lyrics – George Michael

Singer: George Michael
Championship: Careless Whisper

Time can never mend
The devil-may-care whisper of a good friend
To the heart and mind
If your reply's kind

There's no condolement in the truth
Pain is all you'll find
I should have known better, yeah
I experience so unsure

Every bit I take your hand and pb you to the trip the light fantastic floor
As the music dies
Something in your eyes
Calls to heed a silver screen

And all its sad goodbyes
I'm never gonna dance again
Guilty anxiety take got no rhythm
Though it'southward easy to pretend

I know yous're not a fool
I should accept known better than to cheat a friend
And waste a chance that I'd been given
And so I'm never gonna dance again

The manner I danced with you
Fourth dimension can never mend
The careless whisper of a good friend
To the middle and mind

If your answer's kind
In that location'south no condolement in the truth
Pain is all you'll observe
I'm never gonna dance again

Guilty feet have got no rhythm
Though it's easy to pretend
I know y'all're not a fool
I should have known better than to cheat a friend

And waste material a chance that I'd been given
And then I'm never gonna dance again
The manner I danced with you lot
Never without your dearest What am I without your dearest?

Tonight the music seems so loud
I wish that we could lose this crowd
Possibly it's better this way
We'd hurt each other with the things we want to say

We could take been and then good together,
We could have lived this dance forever
But at present, who's gonna dance with me?
Please stay

I'm never gonna dance over again
Guilty anxiety have got no rhythm
Though information technology's easy to pretend
I know you lot're not a fool

I should have known amend than to cheat a friend
And waste matter a chance that I'd been given
Then I'm never gonna dance again
The way I danced with you

Now that you're gone
At present that you're gone
At present that y'all're gone
What I did that was so wrong?

And so incorrect that you had to leave me lone?
Discover more than lyrics at indolirik.jspinyin.net

Y'all tin purchase their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: As an Amazon Associate and an Apple tree Partner, we earn from qualifying purchases        
          Other Popular Songs:                                                    
Jack Garratt - Time (Radio Edit)
Low Roar - Once in a Long, Long While

Devil-may-care Whisper – Terjemahan / Translation

Waktu tidak pernah bisa memperbaiki
Bisikan ceroboh dari teman yang baik
Ke hati dan pikiran
Jika jawaban Anda baik

Tidak ada kenyamanan dalam kebenaran
Rasa sakit adalah semua yang akan Anda temukan
Saya seharusnya tahu lebih baik, ya
Saya merasa sangat tidak yakin

Ketika saya mengambil tangan Anda dan membawa Anda ke lantai dansa
Saat musik mati
Sesuatu di matamu
Panggilan mengingatkan layar perak

Dan semua selamat tinggal yang menyedihkan
Aku tidak akan menari lagi
Kaki yang bersalah tidak punya irama
Padahal mudah untuk berpura-pura

Aku tahu kamu bukan orang bodoh
Saya seharusnya tahu lebih baik daripada menipu seorang teman
Dan limbah kesempatan yang telah diberikan
Jadi saya tidak akan pernah menari lagi

Cara saya menari dengan Anda
Waktu tidak pernah bisa memperbaiki
Bisikan ceroboh dari teman yang baik
Ke hati dan pikiran

Jika jawaban Anda baik
Tidak ada kenyamanan dalam kebenaran
Rasa sakit adalah semua yang akan Anda temukan
Aku tidak akan menari lagi

Kaki yang bersalah tidak punya irama
Padahal mudah untuk berpura-pura
Aku tahu kamu bukan orang bodoh
Saya seharusnya tahu lebih baik daripada menipu seorang teman

Dan limbah kesempatan yang telah diberikan
Jadi saya tidak akan pernah menari lagi
Cara saya menari dengan Anda
Tidak pernah tanpa cintamu apa aku tanpa cintamu?

Malam ini musik tampak sangat keras
Saya berharap kita bisa kehilangan kerumunan ini
Mungkin lebih baik seperti ini
Kami saling menyakiti dengan hal-hal yang ingin kami katakan

Kita bisa begitu baik bersama,
Kita bisa menjalani tarian ini selamanya
Tapi sekarang, siapa yang akan menari denganku?
Tolong tinggal

Aku tidak akan menari lagi
Kaki yang bersalah tidak punya irama
Padahal mudah untuk berpura-pura
Aku tahu kamu bukan orang bodoh

Saya seharusnya tahu lebih baik daripada menipu seorang teman
Dan limbah kesempatan yang telah diberikan
Jadi saya tidak akan pernah menari lagi
Cara saya menari dengan Anda

Sekarang kamu pergi
Sekarang kamu pergi
Sekarang kamu pergi
Apa yang saya lakukan itu sangat salah?

Sangat salah bahwa Anda harus meninggalkan saya sendirian?
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.internet

Lyrics George Michael – Careless Whisper

Kindly similar and share our content. Silahkan follow blog kami untuk mengikuti perkembangan lagu terbaru dan terbaik

Nosotros don't provide any MP3 Download, please support the artist by purchasing their music 🙂

Yous tin can buy their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: As an Amazon Associate and an Apple Partner, nosotros earn from qualifying purchases        

George Michael - Careless Whisper (Official Video)

sleepertogand.blogspot.com

Source: https://indolirik.jspinyin.net/lyrics-george-michael-careless-whisper/

0 Response to "Never Gunna Dance Again Like I Dance With You"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel